Wednesday, August 12, 2009

setelah berabad di TAG

award dari cik siti wan kembang eh wan norita..

RULES:
1)Write five (5) interesting facts about the person who gave you this award.
-seorang budak yang ada darah cina..patut lah power bhsa jepun..hehe
-tengah mnuntut kat hiroshima university dalam bidang mechanical engineering system
-dalam 1 ari tuh mesti ada makan nasi..makan nak kene ada lauk dengan sayur
-rajin mencuba pelbagai masakan..acecehh.dah puji ni balik kang belnja makan:)
-kuat tido..hahahaha,,

2) Jot down ten (10) interesting facts about yourself or your hobbies.
-aku lebih dahulukan shopping dari makan..seyes tak tipu..
-aku cepat tnsen,tapi tensen bukan bererti mngalah oke..bila tensen knelah rajin2 jumpe lectrer..
-aku tak pandai berenang..aishhh nilah yang paling aku jeles dengan member2 aku..
-masakan yang paling aku tak reti adalah telur dadar dan mee goreng..pelik bukan?
-hobi aku adalh berjogging,makan,dan melancong..insyaAllah bulan 2 ni buat europe trip kalo duit cukup..haha..
-aku tak suka makan luar.makan luar sebab nak lepak2 dengan member2 ja..sila baca part ini yer sesape yang nak ngurat aku*wink wink*
-aku tak boleh stdy bila panas..so sepanjang periksa summer nih memang ekon aku hampir 24 jam jugak la..tolong sedekah duit nak bayar duit elektrik..
-aku tak pernah terpikir nak study oversea.aku memang tak nak pergi oversea.aku nak belajar kat u msia sambil menikmati masa remaja aku..
-kereta idaman aku adalah toyota celica or honda integra DC5.doakan AP tak mansuh yer korang..
-aku lebih rajin tuk basuh baju dari buang sampah.

3)Pick your ten (10) most deserving receipients and describe them.
-capau>>aku dengar ko selalu bosan kat umah
-suraya>>utp kan tengah cuti kan?kan?hehe..
-kak tuya>>ubat demam..hehe
-kamu semua yang membaca post ini..hehe..

4)Leave a comment on the receipients’ blog to tell them they’ve been tagged.

5) Paste the award badge in your sidebar.

~baru aku pasan banyak fact pelik pasal aku..haha..aku memang pelik pun..hak3..

side note:tengah training nak mintak air kat pramugari MAS~~





No comments: