Friday, August 7, 2009

mnguji kesabaran

rini bangun pagi pukul 10.08am..bangun2 paler pening..pening pikir mimpi aku yang plik..hu hu hu..

bangun2 ja teringat kene anto seizu(製図=lukisan kejeruteraan)..memikirkan waktu anto tuh pukul 10-1040am and pukul 1700-1800,aku mamai2 bangun terus amek kertas seizu,masukkan dalam beg,amek cap,trus nak pegi..

sekali lupe da,aku tak gosok gigi lagi,pakai short ja..

cepat2 pegi gosok gigi,sarung long pants trus pegi sekolah meredah kepanasan terik giler tak hingat r.bajet orang jepun siot aku tak mandi pagi..hak3..

sepanjang perjalanan gi sekolah tu aku bawa basikal melelong2.agaknye sebab aku tak serapan lagi kot.dah lah panas giler..haishh..

sampai skolah ja tengok rini ada open campus.ramai gak la budak yang nak 受験(jyuken=amek exam nak masuk university) pegi usha2 sekeliling uni aku nih..aku tengok takde pempuan pun..memang kat jepun ni mechanical engineering kesangapan pempuan la..hak3..batch aku pun ada 3 ketul ja perempuan..

sampai kat depan bilik 先生(sensei=lecturer),sekali tengok waktu anto rini pukul 1700-1800 je.yang pukul 1000-1040 tuh ari semalam and isnin depan je.start selasa sekolah cuti sebab ada perayaan obon(盆踊り=bon odori).kalau aku tak lepas2 lagi seizu aku nih,alamat amek balik la tahun depan sebab mnggu depan khamsi kan aku dah balik..

haish tensen aku,menyumpah2 aku atas kesilapan diri sendiri tak tengok betul2 semalam..

balik2 plok ekon buat hal...hot luar dan dalam ja aku..

note:berbekpes roti bakar letak aiskrim selepas itu..nyum2..~~

No comments: