Wednesday, August 12, 2009

pm msia ke 7

lihat lah jadual aku:

rini(11hb 08)

bangun tido:buat repot kiriki(mechanic)
1430:makan,brehat sket
1500:appoinmnet dengan doktor gigi
1700:pegi sekolah anto repot kiriki,ada discussion dengan sensei(lecturer),kne betulkn sampai betul repot tuh,discusion dengan kengkawan..sensei bagi repot baru..
2100:balik rumah,mandi dan buat benda2 yang sewaktu dengan nya..
2200:panaskn lauk kurma ayam semalam,goreng telur,masak nasi,makan
2300:buat repot baru kiriki

12hb 08

0047:anto emel nak balik ke taishikang(embassy)..nak kemas beg plok sampai pagi..
0830:ada discussion lagi dengan sensei..kene buat sampai betul semua..
1030:ada appoinment dengan doktor gigi..
1200:bayar sume bil2 tertunggak,settlekn hal2 sekolah
1400:basuh peti ais,kemas rumah,kemas barang2..
2030:gerak gi shin yamaguchi eki(stesen keretaapi shin yamaguchi),naik bullet train sampai hiroshima..

amcam?mengalahkan jadual pm x??sila undi saya pada pilihanraya akan datang..1 malaysia,rakyat didahulukan..pencapaian di utama kn..hahaha..

tapi ada kawan aku cakap,aku masih boleh balas kawan aku ym aku lagi,mkna nya aku masih bawah daripada taraf pm la..hehe..

kerana repot baru kiriki tuh,aku tak dapat pegi mandi manda sambil berbbq dekat pantai pagi nanti oke.pdahal lusa nak balik dah,tapi masih buat repot..pelajar cemerlang la aku nih..haha..sadis tak hidup aku?sadis kn?kn?oke sila temankn aku mengis guling2 sekrang..ada hikamah nye semua ni..insyaAllah..hidup kne optimis~~

side note:dapat omiyage(ole2) dari si P yang baru balik dari tempat awek dia,tottori si padang pasir..arigatou~~

No comments: