Wednesday, August 26, 2009

alhamdulillah

alhamdulillah,rini dah posa yang kelima n aku x missed lagi posa walaupun aku 2 marhalah..hehe..

alhamdulillah gak aku cuma missed sekali je bazar ramadan.tu pun sebab aku penat sangat masa amek lesen ritu..kalau tak confirm kehadiran aku ke bazar penuh 100%..bila gi bazar,aku pun mula lah main amek je ape yang aku nak makan.maklumlah 2 tahun punye bazar kan,so memang kira aku all out r makan.xde pikir2 punye,main amek je..lagi2 bila di convert ke duit jepun memng la tersgt murah makann kat msia nih..haha..

alhamdulillah gak segala makann yang aku nak makan hampir 100% aku dah penuhi..kecuali nasi goreng usa je aku rasa yang aku tak makan lagi..jangan pelik r aku makan karipap ari2..huhu..rini mak aku buat kan aku bubur candil..pehhh,x sabar nak balik umah jap lagi nih..

alhamdulillah gak misi aku untuk family aku dah di sempurnakan 50%..xpe,raya ada 25 ari lg,sale plok sampai 31hb..hehe..

sekarang ni tengah bizi buat jersey tuk uni aku.bukan nak main bola sgt pun,saje je buat suke2..tapi kalo aku dah bersusah pyah and tetiba tak jadi,confirm aku geram dengan budak2 uni aku..yelah,bukan sekali,ni dah kali kedua..ish sabar sabar..ramadan2..

insya ALLAH minggu depan ak trun kl.nak shopping edisi kl plok sambil jumpe member2 lama..cnfrm duit aku makin laju nih..kredit card lagi..mati ler aku nak membyr nyer nnti hehe..xpe,2 tahun punye bhgian..ayat sedapkan ati..

side note:alangkah bagusnyer kalo solat terawih pun x pernah missed cam bazar kn~~

No comments: