Sunday, August 9, 2009

mahu itu mahu ini

1)aku maw baju ini as my baju raya.aku tanya SD,dy cakap belilah kalo nak beli.hrga nya rm200.oke sila menangis kat balkoni tggu hujan duit jatuh.
2)
5
4
3
2
1
..yeay,sekejap lagi aku sudah maw pulang k msia tanah air tercinta.malam tadi aku mmpi dah baik msia oke,mmpi tu lengkap sampai ke ari raya wei.so memang lama giler aku tido malam tadi sebab nak habis kn mipi tuh..

esok or lusa,lepas settle sume bnda2 berkaitan sekolah,aku mahu mngemas brang2 yang nak di bawa pulang,cari balik souvnr2 aku yang bersepah2 dalam almari.maklumlah,nak balik tahun ini,tapi dari tahun lepas dah start kumpul souvnr.mklumlah 1st time balik,mestilah family semua nak di bagi souvnr sorg 1.

3)aku mahu mngucpkan tahniah kat sorng member aku yang baru je kapel ritu.eh tapi bukan baru kapel,i mean aku baru taw dy kapel dah..adehh ayat keling pusing2..ish,tggal aku ja yang tak berkapel lagi nih..sape nak aku?meh2 sini ngurat aku sekarang..

4)malam ni aku maw tengok chealsea lwan man u.aku selaku fan chelsea macam nak tengok ja..tapi macam berbizi la plok malam nih.haishhhh.go chelsea go!

5)aku maw trun kl sebelum puasa.aku nak mkan puas2 kat kl tuh.nak bekpes kat nandos,lunch kat domino,dinner kat kenny rogers,supper kat kfc..confirm aku naik tembam..masa gi korea aku melantak nasi beryani ari2 selama smnggu,aku naik 3kg.balik msia sebulan 10ari,naik bape kg????

6)aku mahu kipas ni aku sorang yang punye,tapi sekrang aku berkongsi kasih sayang kipas aku dengan laptop aku plok.maklumlah laptop beli kat msia,mana tahan cuaca summer.cissss kipas menduakan aku!

7)aku mahu bagi korang lagu ini


lagu ni glemer time aku nak spm dulu..balik nak pi lepak kat sekolah sat r..mahu ngurt awek2 junior..haha..

note:jemur toto,sekali tak pasan ada hujan rintik2..haishhh~~


1 comment:

Shafa Adam said...

bahoiiii!!
aku nk join program mkn2 kod kl itu!!
tp aku xnk gemuk.tp aku nk mkn.
*ayt aku pon keling cm ayt ko gk ke?*=p