Tuesday, August 18, 2009

alahai

orang tuh:ye dik,nak ape?
aku:bang,kat sini bole tukar duit?
orang tuh:tak boleh dik..kalo adik nak tukar duit,kene gi money changer kat bp mall ke..
aku:eh,bank sini dah tak amek duit asing ke?
orang tuh:sini memang tak amek dik,sini kan TM POINT..
aku:................(tercengang2)..eh bang,salah tempat,saya nak gi CIMB...

orang tuh tersenyum2 sumbing dan aku segera berjalan dengan laju sambil tutup muka pakai helmet..

side note:alhamdulillah dah sampai msia..yang ada dekat2 batu pahat nih kalo ada nak ronggeng2 sama,bgtaw la~

4 comments:

Shafa Adam said...

sah sengal.taw r setaun lebey xblk msia.agk2 r.lol

xAmU said...

haha..aku sampai skrg ni gelak lagi wei kalo ingt..haha

eiza in the house.. said...

hehe..kan dekat2 jerk tu..
cm ner leh tersasar..
insyallah ada citer best akak bg tau..

nie dah buat saringan N1h1 lum nie..=)

xAmU said...

tula..sape suh wat parking mto dekat depan tm point n bukan nye depn cimb..hehe