Tuesday, August 11, 2009

3

seperti yang tertera kat sebelah nih,tinggal lagi ari ja aku nak balik msia..i'm heading home bebeh!hak3..

serius aku excted gler sekrang nih.1st tme nak balik la katakan lepas setahun setengah.sure mak aku rindu giler nak peluk2 cubit2 pipi aku(pdahal aku mak aku xpernah buat pun)..haha..

beg balik kmpung dah kuarkan dah 2 ari lepas..giler smngat..sambil wat repot kiriki(mechanic 1),sambil tenung beg tuh..giler romantik wei..

excted!excited!tak taw nak cakap macam mana..

ok lah,aku nak bersiap jap lagi ad appoinment denagn doktor gigi..nak raya punye pasal,siap pegi buat cuci gigi tuh..haha tak leh blah..

side note:rasanya beg aku tu cam tak muat ja nak isi barang2~~

2 comments:

Izza - Jiejah said...

uikkkkkkkk ole² akak jgn lupa hahahaha

xAmU said...

hehe..cam dah x sempat ja nak beli..
lmbat sgt cakap..hehe