Tuesday, August 4, 2009

kenyataan tak seindah harapan

aku baru habis exam aku final nih..akhir nye habis gak exam aku stret 5 minggu..aku baru pasan yang aku stret exam 5 mnggu walaupun x ari2..patut lah aku rasa penat sangat..

tapi...

sekarang pun aku rasa tertekan..aku tertekan tengok result aku,performance exam aku.dengan careless nyer la,banyak betul lah masalah.walaupun aku taw 80% budak jepun extend,tapi aku tak nak lah termasuk dalam golongn tuh..

sebenarnya aku paling tertekan sebab tak taw nak jawab ape kalo ibu aku tanya nanti..aku tak nak lah kcewa kn ati dia..haishh...

aku tertekan sekarang..paler dah berdenyut..

aku nak cepat grade and balik msia..thats all..aku dah penat dah..

5 comments:

Shafa Adam said...

da kuar ke result?

Izza - Jiejah said...

dugaan student dek oiiii ..
doa² la result tu mantopppp!!!

balik m'sia jgn lupa calling²,
akan banjer mkn nanti hehehe

xAmU said...

@pau
baru keluar seketul 2

@jiejah
tensen sket lah kak,..
boleh gemuk kalo tensen selalu nih sbb tensen ja gi makan..hehe
cnfrm balik ni kontek akak,orang nak blnjer x boleh tolak:P

TuYa said...

jangan la frust2..
at least dah wat yang terbaik kan..
hopefully sume ok2 je..

xAmU said...

hehehe..
malu la pulak kalo baca balik..
tulis masa ngh tol2 stress kan..
tq:p