Thursday, August 13, 2009

cendol madu

list nak makan:
1)cendol
2)cendol madu
3)madu cendol
4)cendol yang ada madu

SD cakap,list nyer je lebih,nak makan itu nak makan ini,tapi nnti makan entah tak tuh..haha..tapi aku tidak amek kesah,best nye nak maraton makan bermula esok..

oh yer,esok flight aku pkol 11 dari osaka,then transit sejam kat kota kinabalu,pastu kol 1830 sampai kat bumi malaysia yang tercinta..oyeah!oyeah!

malam ni aku dah nak gerak ke airport.doakn semua nye selamat yer..badan aku agak panas2 sket nih..jangan kne kuarantin sudah..tak merasa aku nak makan cendol madu..haha..tak habis2 dengan cendol madu..

so maybe blog ni tak akan berupdate kot sebulan akan datang nih..so,jangan rindu2 saya oke..ceh macam blog nih ramai orang baca ja..

sesape yang duduk area batu pahat tuh,kalo rerajin cntct lah aku.pastu nnti belnja aku makan yer.ngeh3...raya pun jemput lah datang yer..hehe..

"akak,nak mintak air kosong 1"

ok,trening nak cakap dengan pramugari nanti pun dah settle..

jumpe kamu semua di msia oke~~

side note:perut masuk angin la plok..tak sabar nak masuk toilet ada paip,bosan r guna tisu~~

2 comments:

TuYa said...

selamat pulang ceklat..
nnti akk balik parit raja leh la kita berjimba2 ekk..

save journey..

xAmU said...

oke,tq kak..
dah sampai pun..
kalo trun pt raja gtaw la..
nnti kita boleh mkn cendol sesama..haha