Thursday, August 6, 2009

masalah?

post ke 3 rini.giler argh..rajin tak hingat rini aku rajin menaip..

aku ada masalah sebenr nya..

serius ke tak?tak berapa nak serius lah..

masalah nye ialah aku tak boleh kosongkan bakul baju kotor aku.aku kene tggu bakul aku penuh dulu baru boleh basuh baju..pelik tak?

sebab nye ialah rak baju aku penuh sesak sampai takde tempat nak letak baju dah kalau sumer nyer berbasuh.rak dah ada 2 pun tak cukup,almari dah penuh giler dah dengan baju..huhu..haish benda kecik pun leh jadi masalah..

aku jenis kalau aku syang benda tuh kan,aku takkan gune benda tuh.aku simpan ja buat pekasam..hehe..so aku tak gune baju2 aku,tapi aku akan beli ja bebanyk,pastu simpan buat pekasam dalam rak baju aku tuh..haishh,kne stop kuat shopping nih..tapi kat msia nnti lagi kuat shopping..habislah aku~~

2 comments:

Suraya I. said...

er,adekah kau suke shopping bli bj?
O.o?

xAmU said...

welll~~