Friday, July 10, 2009

syiling

lepas kelas ouyoubutsuri(applied physics) tadi,aku terus pegi beli roti kat koperasi.tak banyk pun roti yang boleh makan(read:halal)kat situ.mksud halal tu bukan lah ada cop jakim ke segala jenis cop2 tuh,maksud aku yang takde unsur2 binatang la..

lepas jumpe roti yang aku nak,aku terus pegi ke kaunter tuh nak bayar..ramai orang beratur nak bayar..ari ujan kot,tuh yang semua lapar kot,aku rasa lah..aku kluarkn duit siap2 kat pencil box aku tuh(aku memang suka letak duit syiling kat pencil box),nanti senang lah aku nak bayar..

sampai turn aku nak bayar,masa hulur duit syiling tuh,tetiba aku rasa pelik..

nape ade gambar bunga kat syiling aku nih??arghhh,damn!duit 20sen malaysia!!

makcik 2 orang kat kaunhter tuh dah pandang tnggu je aku bagi duit,pastu gelabah aku kne buka beg nak cari duit lain kat pencil box sebab aku tak bawa wallet..dah lah kne cari duit kat celah2 pensil,orang kat belakang dah panjang beratur,nasib baik jumpe syiling 10yen 3 keping..fuhhhh,lega mengalah kan perasaan baru keluar dari toilet..

lepas bayar aku kuar laju2 dari koperasi tuh dan buka payung laju2 nak tutup muka~

2 comments:

Suraya I. said...

haha,sengal..len kali letak ah syiling tu dlm uncang xde ah kene korek2 bekas pense segala tu..(-_-)"

xAmU said...

haha..malu wei aku sampai skrg..silalh belikan tuk aku yer uncang duit tuh..svnr2..hehe