Tuesday, July 21, 2009

ari ini dalam sejarah

rini yamaguchi prefecture dalam sejarah..

hujan lebat giler dari malam semalam,sejam je dah 100mm,memang lebat la..macam ribut pun ada..kilat kuat giler berdentum2 dari semalam..jepun ni kilat x brape nak ada taw..sebab tu orang jepun jakun sket dengan kilat..

aku bangun pagi tadi gelap giler,ku ingtkan pukul 4 lebih,rupe nye pukul 8 lebih.nasib baik kelas aku pukul2 lebih rini.kalo ada kelas pagi memng bakal aku ponteng oyeah2 la..hehe..

ha,sambung balik citer tadi..rini tren seluruh yamaguchi tak gerak,highway pun tak boleh lalu.memang sume kene lalu jalan biasa.di sebab kan itu lecture subjek kougyo nihonggo tadi lambat sejam tadi.dia kata dy dah keluar sejam setengah awl,tapi dy sangkut kat jem 3 jam lebih dekat 4 jam..

pastu dy belanja kitorg makan..hehe..bab makan2 tuh yang aku suka..macam taw2 ja ku ngah lapor giler tadi.perut berbunyi ja masa kelas sebelum tuh..malu giler aku member2 aku dah pandang2..

ok balik cter tadi lagi..asek terlari topik ja..hehe..benda yang paling dalam sejarah,bullet train dari hiroshima sampai fukuoaka pun tak jalan rini..bullet train kalau tak jalan pun bese hanya sebab salji tebal ja..tu yang sejarah tuh..

tengok kat berita tv tadi,memang dahsyat gak..ada tempat tuh jadi cam banjir lumpur..ish2,jauhkan lah dari tempat aku nih..setakat ni 5 mati,8 orang lagi masih hilang..

sekarang pun masih hujan lagi..ish2,seapnye kalo tido nih..nasib baik lh aku ada exam esok..huk3..doakan saya yer rakan2..

No comments: