Saturday, July 4, 2009

hurmmm

aku lately makin rasa x best dengan kehidupan aku kat sinii..

aku rasa menyampah..

budak bersukn makin pupus..

budak yang main bola makin lama makin takde..

benda ni dah lama aku nak luah,tapi tak tercakap dengan perkataan..kalo ada budak u aku nih terbaca,aku mintak maap bebnyak dari hjung jambul rambut yang pakai wax sampai tapak kasut converse high cut yang aku beli kat bundle tuh..

benda yang aku paling bengang sekali tak anto team pegi main bola kat taikai(pertandingan) bola masa kat hiroshima.kat sini setiap tahun akan ada taikai bola sesama universiti..

aku punye semngat dah nak tempah jersey la,dah nak import budak2 lain main tuk team nih,tapi macam2 alasan di bagi.orang tak cukup la,itu lah,ape lah..haishhh..seerius aku rasa menyampah giler time tuh..memang %&$#&%$%%#!!!

aku rasa macam orang bodoh je berdri tepi padang tuh tengok budak2 lain main bola..dah lah padang time lawan tuh padang berumput..susah wei nak jumpe padang berumput..aku main tiap2 hjung mnggu tuh atas padang pasir je..eh bukan padang pasir macam kat gurun tuh taw..

budak lain punye la semngt datang dari jauh,ada yang sanggup drive 12 jam semata2 nak main,ni kita tempat yang cume 2 jam je bawa kreta pun tak nak datanng.budak lain semngt je siap buat jersey ada nama sendri lagi,tak bising pun kne bayar bape..nak murah jahit jersey sendri la wei..pegi kait benang sana tiap petang lepas habis kelas..

kalo setiap kali main nak menang,pegi main dengan budak sekolah rendah..tu pun belum tentu boleh menang..boleh blah la wei!!

hushhhhh puas..

mintak maap kalian..

No comments: