Monday, July 13, 2009

final exam

ekcelli,aku dah banyk kali tulis post,tapi sume end up jadi draft ja,tak sempat habis kn untuk di post..

lately aku bizi lah.stdy xdela sangat,tapi aku rasa stress sbb tak paham,kene baca banyk buku yang aku tak paham ape bhasa jepun tuh..haish..maklumlah dah nak start final exam kan..jadual exam dah kluar..

7/17:
seizu(engineering drawing)

7/23:
kikai rikigaku 1(mechanical mechanic 1)

7/24:
seitai robot gairon(introduction to bio robotic)

7/27:
jyou bibun sekibun(pembezaan and pengkhamiran
ouyou kaiseki 1(analysis 1)

7/28:
seigyou(control)
tokubetsu kougyou nihonggo(special lecture in japanese language)

29/7:
ouyoubutsuri 1(applied physics 1)

7/31:
tokubetsu kougyou eigo(special lecture in english)

8/4:
netsu rikigaku(thermodynamics 1)

dengan subject2 membunuh beratur dalam 1 mnggu,pastu bertindih 2 subjek sehri tuh buat aku makin tak tenteram..

terpksalah aku tak join pegi mandi laut hjung mnggu nih..

rasa nak naik atas bukit and jerit kuat2 sekrg nih..uwaaaaaaaa!!tamau lah jadi orang tak betul..

semuanya akan oke..semuanya akan selamat..maybe..mudah2an..

2 comments:

Shafa Adam said...

gudluck!
dun worry.insyaAllah everything will gonna be just fine!
usaha.doa.tawakal.:D

xAmU said...

trimass...semuanya akan selmat kan?