Saturday, July 4, 2009

klinik

setelah hampir setengah tahun aku kat kampus kejuruteraan u aku nih,baru aku taw kat sini ada jugak klinik untuk student..hik3..tu pun sebab aku sakit perut ritu dan tidak mahu kuarkan duit sendiri pegi klinik luar.kalo pegi klinik luar,dah lah kene byar mahl,pastu nak kene claim kat JASSO(japan associate bla bla bla),pastu kene claim kat embassy lagi..huh,malas2..

aku pegi klinik tuh khamis lepas lepas kelas.miss akak cantik jelita yang jaga kaunter tuh tanya macam2,sakit ape la,strt bila sakit,bnyk lah.tapi bahasa jepun dy aku tak paham sebab aku mana lah belajar medic punye word dalam bhsa jepun,and dy plok tak boleh cakap english..aku angguk pale ape yang aku rasa cam betul je la..entah ape yang aku angguk tu aku tak pasti lah..hope dia tak tanya "senggugut ke?",pastu aku angguk sudeh..

pastu miss akak cantik jelita yang jaga kaunter tuh suruh aku datang pukul 5.yeay!sebab aku boleh skip listening test for JCAT(Japanese bla bla pasal japanese language la)..haha..

pastu masa cek petang pukul 5 tuh,doktor tuh tnya lah sakit mana,tapi aku tak dapat nak cakap sakit kat mana sebab masa jumpe tu perut tak sakit la plok..

sebab aku baru lepas makan pizza seafood dengan pizza apebenda entah time tuh dengan ketebalan maksimum,cheese pun maksimum,melantak dengan potato fried lagi..memang perut punye kekenyangan maksimum masa tuh..nasib baik tak sendawa masa doktor tu cek aku..sengal ko zam~

4 comments:

NoRitA said...

silalah makan ubat ya=)

xAmU said...

ubat habis..oyeahhh~~

eiza in the house.. said...

hehehe..
ape2 aje la kamu nie..
apepun take care ok :)

xAmU said...

hehe..tenkyu..