Wednesday, July 15, 2009

saat ketika ini

pada bulan depan,di saat tarikh ini,di saat ketika jam ini,ketika detik jarum saat berputar (over la pulok) insyaallah:

aku sedang berbaring2 di atas katil.....di malaysia

ataupun sedang makan kfc kat tangan kanan,pizza kat tgn kiri(giler hodoh)....di malaysia

ataupun sedang memasuki toilet yang ada salur getah paip and berbau dengan jakun nyer tanpa perlu strggle mnggunakan tisu.....di malaysia

ataupun sdang membuang sampah tanpa perlu asing2kan plastik ke,sampah boleh bakar ke..di malaysia...

ataupun sedang korek hidung dan jentik ke atas tanah malaysia...di malaysia

ataupun sedang hang out dengan hati yang tenang dan lapang dari segala jenis repot and exam...di malaysia

TAPI tak boleh r nak kutuk orang..sebab orang malaysia paham bahasa melayu..di malaysia

TAPI kenelah bersabar kalau kene maki dengan orang kedai sebab tak jadi beli lepas kita tanya harga barang tuh....di malaysia

papepun,aku kalo boleh nak tarikh ni bergerak laju2 macam bullet train,tapi dalam masa yang sama nak tarikh bergerak perlahan2 macam kura2 kelaparan(eh kura2 lapar jalan perlahan ke?).

sebab nye aku nak tarikh laju2 berlari sebab aku nak cepat balik malaysia bercuti..and at the same time aku nak tarikh merangkak perlahan2 sebab aku tak habis study lagi..huh,manusia memang tak pernah puas..kn?kn?kn?..

*tengah pening and tensen buat repot minami*

2 comments:

Izza - Jiejah said...

wahhhhhhhhhhhhhh sudah di malaysia kah ?

jom turun s.alam , banjer akak :p

xAmU said...

eh blom lagi kak..
di masa tarikh yang sama,tapi bulan depan la..
dtg shah alam boleh,tapi akak belnja lah yer..hehe