Wednesday, January 27, 2010

teka teki waktu pagi

gua ada teka teki sempena waktu pagi yang cerah dan kurang sejuk ini,,

soaln nyer,ape yang lambat dibuat tapi cepat habis??

ha pikir pikir..


jawapan nye:


jawapan:roti canai..haha..

gua punye roti canai "geseng"(hangit) la..ni sume sebab leka baca blog..hahaha..

ada jawapan lain?hek eleh suka ati r aku nak buat jawapan ape,kan aku punye teka teki..muahaha..

tapi kan,nape ramai orang pelik aku makan roti canai cecah gula ek?ke orang johor jer yang makan cecah gula?

*patience is half of iman..

10 comments:

Beautiful Disaster said...

laki org johor gak. xpnh nmpk dia makan dgn gula. tapi tak pelik pun. budak2 memang suka makan macam tu. ;P

Izza - Jiejah said...

pernah tgk org cicah susu pekat manis lagik tp akak kenot go laaah.
mau mkn roti canai cicah pedas² hehehe

xAmU said...

@beautiful disaster
laki johor tulen je kot yang makan macam tuh.haha..but my family biasa nyer makan roti canai cecah gula jer..hihi

xAmU said...

@jiejah
uishhh sedap la cecah susu pekat manis..pernh makan sekali,nikmat gilosss..huhu..
kalo rajin nak pi toilet selalu ja baru cecah yang pedas2..hehe

beruangbuncit said...

mcm blog kak fith la blog ko.
makin byk gambar makanan.
cuma makanan ko tak wonderful mcm kak fith punya la.

Suraya I. said...

msk roti canai instant sudeyh~~~
=P

xAmU said...

@beruang buncit
i am full time student oke,bukan full time suri rumah mcm dy..haha emo tak leh jwab exam tadi..

xAmU said...

@suraya
tuh instant r tuh..rajin giler kalo aku buat uli segala bagai tuh semua pagi2..haha

beruangbuncit said...

cmni la. ko suruh 田 masak, amik gambar pastu ko uplod kat sini.

xAmU said...

haha..sungguh siot cdgan ko tuh..