Friday, January 29, 2010

main target untuk 2 tahun akan datang


arini duit masuk,tapi tak sampai sebulan duit dah nak kering.laju sangat mengalir ke kedai koperasi,cafe,makan2 sket,enjoy gilos tak beringat etc..

2 tahun lagi dah nak balik msia kalo aku tak maw keje jepang.dulu rasa macam nak balik je lepas grade,tapi sebab aku dah patah ati dengan malaysia,aku macam nak keje sini jer..tapi entah lah..so sekarang kita amek kemungkinan aku akan balik keje kat msia...

so 2 tahun tuh dah tak lama dah..kejam celik kejam lama sket then celik balik dah 2 tahun.so dah kene sedia long term plan nih,dah kene start nyimpan duit nak kawen,dah kene itu dah kene ini..huh penat jugak jadi orang dewasa nih..kan best jadi budak kecik..pi main2,then lapar balik rumah makan,pastu kluar balik,tak payah nak pikir pape..giloss nakal aku masa kecik2..hehe..

so matlamat aku untuk tempoh 2 tahun akan datang nih,aku nak kumpul duit,nak beli barang2 nih..

mula2 sekali mestilah barang yang akan menyatukan seluruh keluarga,main ramai2 sebagai sebuah kluarga bahagia..ceh tak leh blah alasan nak beli game..



tak dapat yang tuh,dapat yang nih pun jadilah..aku redah je..



yang kedua,di sebab kan aku suka muzik tapi tangan keras kaku tak boleh nak main gitar,dapat main gitar hero pun jadilah..


last sekali nih yang paling penting sekali,nak bawah "mem" aku gi psar beli durian,ayam segala bagai..paling penting sebagai alat nak balik kampung n bawak ibu ayah round kampung..


kemudahan AP yang krajaan bagi haruslah tidak di sia2 kan..kreta idaman aku tuh wei..berangan nak bawak kereta pdahal lesen takde pun..

**discussion project berakhir arini.harus lah boleh stdy dengan aman selepas ini..

5 comments:

Shafa Adam said...

aku nk beli nintendo wii.lebih menyatukan keluarga.percayalah!:D

xAmU said...

wii memang sesuai untuk ko sbb mnggunakn bnyk pergerakan..haha

Suraya I. said...

sy da ade lesen~~~
*blagak sket*

xAmU said...

sekali kne tarik lesen ko tuh baru taw..haha

Beautiful Disaster said...

dah naik boring dgn game. and kadang2 rasa menyesal pulak hadiahkan husband dengan game. dulu belikan dia xbox. now beli psp. balik rumah jer main game 24 jam sampai tak boleh tengok tv. rasa macam nak jual balik jer. uwaaaa.