Monday, January 11, 2010

murtabak inul

hoih berkeroncong perut gue malam2 nih..sejuk dan dingin,lagi sedap lah perut asek bunyi crut crut mintak di isi..dah2 lah tu perut,nanti skoler masuk ko bunyi lah banyak2..skang ni tengah hujung bulan nih,ataupun kalo bak kata orang2 yang kerja kilang,tengah bulan gelap..aku pun tak bape paham nape bulan gelap..kalo bulan terang boleh turun kan duit ka??oke fine tak lawak..

tapi aku paling bengang kalo perut bunyi time kelas..pastu biasa rutin perut aku berbunyi mesti time kelas kiriki(dynamics of machinary kot BI nyer).maklum lah kelas tuh paling banyak nak gune tenaga,sebab pagi tuh dah kelas fluid dlu,pastu masuk kelas tuh plok..sume bab mnyalin note je,paham tu belom tentu lagi..itu biasa salin note tak paham ape,nanti masa nak exam gelabah nak paham kan sumer,pastu mnyesal..rutin2..kusut alahai kusut..eh takde mngena dengan perut bunyi kottt(ikut style tari tiarana punye kottt)

tetiba malam lapor2 nih teringat murtabak inul..


murtabak inul gelek bukan sebarang gelek

sebenrnye xde la murtabak pun..kulit sempoi sahaja gune kulit popia..cume inti dia macam murtabak..so aku belasah la panggil murtabak inul..sebab nye tukang buat nyer nih geng2 dia panggil inul..katanye kuat gelek masa sekolah dulu,tapi pinggang tak ramping2 pun..haha..

haih lapor lapor..

**study 10 mnit,tengok movie 2jam setengah,lyn tenet 30 mnit..bila maw habis study??

2 comments:

Beautiful Disaster said...

siot jer ckp org pgang tak ramping. hehe.

xAmU said...

haha..terlepas ckp..nk tarik balik dh x boleh..hehe