Friday, January 22, 2010

22 jan 2010

hoih hari kedua aku berexam..2papers dh leps mnggu nih,ada 3 mnggu lagi,another 9 papers to go..haihhhh..

arini ari jumaat,ari mulia..tapi bnyak betul la benda tak best jadi..mula2 exam tadi tak boleh buat,paper autocad..haihhh,i am really suck r benda2 mlukis2 nih..

mesti korang cakap kn,alahai autocad je pon..aku memang takde bakat seni2 ni la wei.. dulu masa kecik2 kalau kene buat lukisan,mesti lukis sawah,ada gunung sket,awn,ada rumah sebiji..sebab tu je yang aku reti..paling bengong aku pernah kaler awan kaler kelabu..suck okay kalo aku buat lukis2 nih..sampah sungguh..

masa sekolah mnengah rendah dulu,kan subjek lukisan subjek wajib..tiap kali musim exam kan,aku paling cuak subjek lukisan..sunggguh penuh keseriusan aku tak tipu..aku rela lagi jawab paper math ka,sains ka daripada kne buat exam lukisan tuh..pernah sekali dapat yang lain sume a,tetiba ada 1 c,lukisan..aku rasa aku pernah failed subjek lukisan masa test..subjek lukisan oke..tak perlu stdy tetiba boleh fail..haishh..

oke enough wit lukisan..

lepas tuh aku ada presentation plok..masa tengah tggu turn nak present,tetiba dapat "berita" yang kurang nice plok kan bila buka2 laptop..

gua tergamam..

gua cube tenang..

gua teringat kisah lebih kurang sama 5 tahun lepas..

gua kejam mata sket..

gua cakap kat diri gua,ni bukan pengakhiran hidup gua..

gua tarik nafas..

gua buat rilek..

gua tamaw pkir sekrang..

yoshhhh!!

trus smbung sedia2 sket,trus present..alhamdulillah gua present mantap gilos xde tersekat bhsa jepun gua..alhamdulillah..


muka habis macho masa present

gua serabut lah sekarang nih..haihhh..

lagu malam ini:



**life is unpredictable




4 comments:

fatin azhana said...

weh!ape cter yg xnice tuh?ko wt aku sangkut lah.eish!

xAmU said...

haishhh..bagi semua penonton nebes n suprise sket la kan..haha

fatin azhana said...

ceh!

xAmU said...

lek r jenna..hehehe