Saturday, January 16, 2010

ko ingat ko orang jepang kah?

tajuk macamm gempak tapi hampeh blog tak ber update..gua bizi sket lah..maklumlah dah nak final exam start minggu depan kan..

rini kali kedua discussion dengan group projek aku sebab minggu depan ada presentation pasal projek robot yang kalah teruk ritu..ceh robot aku masa lawan depan gadis2 sekolah tuh menang nombor 2,tapi kali nih yang lawan betul2 dpt nmbor 2 last..cisss ko robot,gatalll!

tapi aku rasa sronok jugak lah walaupun bhsa jepun aku tahap budak jepun sekolah tadika jerk,aku ada betul kan ayat bahasa jepun kat slide tuh..2kali beb!fuhhh bngga2..

tapi aku suka lah group aku kali nih sebab aku boleh masuk dengan dyrg..so takde lah aku terpacak tunggul je tiap kali discussion and idea aku di terima jugak lah..alhamdulillah..

tadi citer2 pasal msia,dyrg macam berminat nak datang msia..tahun ni aku beraya ke hulur ke hilir makan dodol dengan orang jepang lah jawab nyer..aku dah melksana kan tnggung jwab jadi `duta kecil msia` macam yang orang Biro Tatanegara tuh suruh oke.tak sia2 korang bayar cukai tiap2 tahun..hehe....

ha tu jek nak cter..takde benda gempak hape pun..

zati nangis sebab nak ikut abang2 nyer kluar main bowling..mishh u lah zati..

**minggu depan start final exam,doakn aku kalian..

2 comments:

Suraya I. said...

haa..kalo ade mamat jepang hensem ikut ko blk, gtau ak k! XD

xAmU said...

hahaha mmpus aku kne parang dengan balak ko nnti..haha