Saturday, January 9, 2010

bangun pagi tengok salji

sebab tetiba aku nak letak gambar salji kat blog nih,aku bangun pagi aritu,terus pegi kluar amek gambar salji..muka mamai tak berus gigi apetah lagi basuh muka terus ja capai kamera kluar amek gambar..aku tengok kat berita,diorang cakap tahun nih salji teruk.pastu 重い雪(salji berat)..tapi aku tak tengok sangat pun masa tuh..eh tapi tak maw lah trun lebat2 sangat yer salji,susah gua maw pi kelas..hehe..

tu dia tuan blog nak mencapap juga dengan muka tak basuh lagi..

makinb sejuk makin malas nak taip.aku letak jela gambar bnyak2 yer..boleh kan?boleh kan?


**tempat kejadian bukan lah bandar yamaguchi

4 comments:

suraya said...

tebal kot salji tu~

TuYa said...

salam ceklat..
bestnya la boleh rasa mcm ne sejuk salji tu kan..
leh pegang salji..huhuhuhu

take care ye..

fatin azhana said...

ko memang xpnah senonoh!

xAmU said...

@suraya
nipis ja tuh..hak3

@tuya
alhamdulillah..rezeki nikmat..
tp kekdg jadi alsan tamaw pi kelas..hehe

@jenna
cis ko jenna!