Thursday, December 10, 2009

U.K.M(Ube Kota Mandom)

lately aku stress..

lately aku cepat giler marah..

lately aku malas nak layan orang..

lately aku malas nak campur orang..

lately aku dook mngunci pintu umah and duduk sorg2 je dlam umah..

lately aku asek tak leh buat exam ja..

lately aku asek xleh buat ensyu c(subjek soaln2 application control) ..

lately aku kuat giler mencarut..damn betul la..ha mncarut lagi..

lately aku asek makan ikan ja..ikan salmon masak tumis,ikan patin masak lemak,sushi..

huh,lambat nyer nak cuti musim sejuk..aku maw keluar dari U.K.M(Ube Kota Mandom)..aku maw bersronok main snowboard..aku maw jalan2..arghhh damn!

ayam tandori sekilo ayam

**treat people the way you want to be treated

2 comments:

eiza in the house.. said...

mak ai sodapnya..nak cikit leh :)

xAmU said...

boleh ja..mai sini buatkan yg ayam 2 kilo pun xpa..haha