Tuesday, December 15, 2009

aku benci careless

arini ad exam kisou denki(basic electric)..exam di buat kat computer lab sbb jawab kat computer.kira tinggal masukkn jawapan ja la lepas kira sume kebenda alah tuh..

aku di bekal kan semalam dah stdy gilos2 denagn member2 seperjuangan melngkah masuk ke bilik komputer tuh n duduk sebelah curl.

bila on kan komputer,masuk password sume oke ja..then masa nak start tuh ,mouse xleh gune plok..angkat2 tangan lect x pandang aku plok..

si curl ajar gune keyboard ja...kira gune Tab2 jela..oke pastu dh login ke kertas soalan,masa nak start tuh tetiba tak leh plok..siot!!sume dah start jawab dah nih..

angkat tangan lagi..

lect tak pasan lagi..

haihhhh,aku pasrah and pi tuko komputer lain plok..

nak hidupkn,login sume tuh dah amek banyak masa aku..aduihhhh..dh setat kelam kabut dah..

jawb punye jwab sampai lah kat 2 soaln yang terakhir tuh..tengok2 cam tak sama langsung ja dengan ape yang ada dalam note lect..then try r buat2 sendri..fuhhh kuar jawapan..gembira tak terhengat la..rasa macam nak guling2 ja lompat2 gembira..

dah macam yakin tuh aku send jawapan aku tuh,and kuar dengan gembira nyer..then main cek2 jawapn dengan mmber aku,tetiba..

eh,nape lain??damn!rupenya aku salah kira..siot salah 2 soaln dah..

time ni tak terkira lah berapa banyak mulut aku asek cakap shit,damn..geram wei!!penat ja aku kira pnjg2,last2 step camtuh salah..aku dah hilang 14 markah oke..full mark 70 sebab ni exam mid sem kali ke 2..bukan sket wei..nnti final lagi r payah..aku bukan paham sangat pun subjek tuh..

haihhh,aku asek careless ja kira2 nih..nasib baik aku tak jadi doktor..kalo tak,tak pasal2 ja aku tertinggal gunting dalam perut orang..tapi kalo jadi doktor sakit puan best gak..haha,gatal!

**tak sbar nak tggu cuti musim sejuk..

3 comments:

Unknown said...

amboiii..nak doktor sakit puan aje :)

beruangbuncit said...

kalau naim jadi doktor;

cabut jantung org, pastu tercareless terbawa balik rumah, jantung org tu.

xAmU said...

@cik epal
yangpart tu paling mahsyukkkkk..haha
@beruang buncit
lepas tu suh aku pulangkan balik jantung tu kat orang tuh balik,aku balik umah lupe,sok petang nyer baru pulang kan..haha..
cam shit leh buat cter gak..haha