Tuesday, December 1, 2009

pelajar cemerlang gi cafe time kelas

ari ini ari selsa..haish tu pun nak gue bagitaw ke ari ape..kelas aku start pukul 1020..oyeah oyeah leh bangun lambat..ni jelah 1 1 nye ari yang aku leh bangun lambat..kalo tak ari2 bontot gue beku sejuk2 pi kelas pukul 8 lebih..

kelas pertama aku rini ouyou butsuri 2(fizik gunaan 2).giler nama nye klasik giler bila di melayu kan..

salin punye salin nota,haishhh,ape yang aku salin nih,macam tidak berkepahaman ja..gue pandang mmber gue,si naingg..dy ckp bosan,aku pun ajak dia pi makan kat cafe..mentang2 cafe sebelah kelas tu ja..maklum lah kelaran bangun lambat pagi tadi..

kitorang pi keluar dewan kuliah tu stret pi cafe dengan tanpa bersegan silu..maapkan kami lecture.. my meal

ha amcam?beshh x tengok makanan orang jepang..mana lah dyrang tak hidup lama,korang tengok lah maknn dyrg tuh..berkhasiat habis..kalo aku kene duduk hostel yang tak da dapur nak masak,confrm aku makan mknn camni ari2..bertambah kurus lah aku yang memang tinggal tulang ja nih..

aku teringin lah nak makan gulai lemak cili api kat cafe sini..meh mai sini sape yang berminat nak jadi orang cafe aku nih..

6 comments:

Unknown said...

nak makan sushi ;)

xAmU said...

sushi msia x sedap,meh mai datang jepang..
kompom tak mnyesal..hehe

Izza - Jiejah said...

kalau akak dok jepang , sure cepat kurus kan ??
x yah bersusah payah diet mcm sekarang huhuhu .

bila nak bw akak jenjalan jepang ???

xAmU said...

kompem krusss..haha..
oke ja bila2..meh la mai sini ramai2..hehe

Beautiful Disaster said...

haiyoo. tak termakan.

xAmU said...

dh lpor baham ja ape yg ada..hehe