Thursday, December 24, 2009

cerita mingu ini

cerita 1:

sabtu lepas pi lepak starbuck..padahal dah bawa trun but nak gi main bola,tetiba terpegi starbuck plok..then pastu gi makan daging ikan paus plok lepas tuh..saje jer nak bagi duit aku keringgg..
sebelah kanan air starbuck tuh la daging ikan paus goreng

cerita 2:

ari rabu semalam ni jepang cuti umum..aku memang tataw cuti hape,tapi aku suka part cuti2 nih..

so selasa malam rabu tuh di adakan lah jamuan nabe,makann tradisi orang mata sepet(read:jepang punye olang)..nabe ni ala2 cam stimbot la..campur2,kasi campak sume jenis seafood dalam periuk,then makan ler pepanas tuh..sejuk2 makan benda pnas2 kan beshhh gilos..

sumber gambar:blog kak fith

teringat aku masa gi korea dulu makan benda nih,ala2 nabe gak la..sedap gilerrr benda ni gue cakap sama lu beb!!


cerita 3:

Mr X:ko ni aurat tutp,tapi rambut kaler..
aku:...............................................

cerita 4:

aku tataw la syndrome hape aku nih,tapi tiap kali arikhamis ja mesti bangun lambat..rini aku bangun pukul 9.padahal kelas start pkul 840..bangun2 ja jerit aduyai!!..

tapi dah lambat pun still sempat mandi dulu tuh,gedebak gedebuk pukul 930am jugak baru sampai kelas..kol 1010am kelas habis..aku datang tak sampai separuh kelas..haishhh pelajar cemerlang betul..

cerita 5:

ari ni aku start winter holiday..malam ni nak start trip dah..yeay!!aku maw kuar dari bumi ube..yeay!!

**kalau lah aku boleh bagitaw kepada kau di sana bahawa hubungan kau dalam bahaya..

3 comments:

Izza - Jiejah said...

wahhhh winter holiday ???
mau pigi mana :-D

xAmU said...

maw lepak kobe sama gi snowboard ja..hehe..

Beautiful Disaster said...

ikan paus goreng? haiyooo.