Wednesday, October 7, 2009

typhoon 18

kalo sesiapa yang ada yahoo messenger aku,korang mesti ternampk status aku typhoon 18.camtu gak lah kebnyakan status member2 sejepunan aku..

malam ni di jangka tempat aku akan di landa taufan yang di namakan taufan 18 or melor(nama cam pempuan melayu asli la plok).bahay wei..tak main2 punyer..

sebgai langkah persediaan,kitorg dah masukkn basikal dalam stor.malam ni tido pun kene kunci pintu dan tingkap sumer sebab taufan tu di jangka antara 12am-12pm esok..pastu kene lah rajin2 tengok tv tuk tengok ramalan kaji cuaca..alhamdulillah r jepun punyer ramalan kaji cuaca 90% tepat..

esok pun pegi kelas kene jalan kaki,tak boleh bwa basikal,apetah lagi bawa basikal pakai payung..tapi member2 aku yang lain kebnyakn nyer esok u dyrang di cuti kn.aku punye lah asek strggle buka emel2 aku,mana taw ad pengumuman cuti gak,tapi hampeh,xdok r plok..nampak sangat budak u aku rajin belajar..hehe..

doakan aku selamat yer kalian.cuak gak taufan2 nih..

insyaAllah semuanye akan selamat..amin

side note:angin dah start kuat giler,cuak gak lah..


No comments: