Thursday, October 1, 2009

trimasss

ari ni kelas aku pack sampai petang.pastu balik rumah,main2 tenet sket,pastu kemas beg yang aku balik ritu.aku sampai rini x sempat2 lagi nak kemas sebab aku sangat lah bizi ari2.

pastu masa aku nak mandi,aku hidupkn radio hot.fm tuh kuat2.saje nak bagi hiburan sket time aku mandi..haha..

pas masuk bilik air,aku tetiba macam dengar ada orang ketuk2..aku ingt jiran aku ketuk nak sound bunyi radio kuat sangat.aku pun kuar balik pelahan kan sket bunyi radio..

then aku masuk lagi,time masa mandi tuh cam dengar ada orang ktuk2 lagi.aku beranggapan agak nye jiran aku nih tengah pukul lipas kot(walhal dah masuk musim luruh mana ada lipas lagi) or tengah nak lekat kn something kat dinding..

lepas puas aku mandi air panas sambil karoke2 sket dalam bilik air tuh,time nak amek air sembhyang,aku dengar lagi orang ktuk2.sah!memang sah dari pintu umah aku..

aku intai dari dalam,la,posmen la rupe nyer..aku pun dengan selmba badak nyer kuar jmpe dy.lepas amek barang tuh,baru pasan,aku kuar pakai towel ja..demm!sexy habis aku..nasib baik takde anak dara lalu time tuh..kalo tak...oke x nak habiskn ayat nih..

rupe nye barang dari SD la..sempoi lupe dy ada pos barang..


siap ada lagi duit raya beb..tenkyu SD..lain kali pos lagi~~

side note:umah dah nampak bentuk umah sket dah sekrang..haha

2 comments:

Shafa Adam said...

SD itu apa?

xAmU said...

super duper..hahaa.xdela..