Friday, October 2, 2009

gear 3

rini ari jumaat..yer tak silap lagi ari jumaat..dan kelas aku masa ari ni adalah sepatut nyer bermula pada pukul 840 am..

kisah bermula pabila aku dah bangun pada pukul 715am.bngun2 ari gelap lagi sebab hujan lebat,so aku amek keputusan smbng tido lagi..sedp wei tido dalam toto nih,sejuk2 lagi..peh masyukkkk..

bangun2 ja aku trus gi bilik air sebb aku perasan jam dinding aku dah pkul 8 lebih..so aku gosok gigi rilek lagi,tetiba aku rasa cam jarum pnjng jam aku dekat nmbor 6 tadi..aku jengah balik,alamak betulla.sekrg dh dekt angka 7..shit!aku dh lmbat!

terus kuar blik air laju2,msukkkn ape yang ptut dalam beg..tetiba si naim(member se course) tepon tnya kelas kat mna,aku tak mnjawab pun,cakap aku dah lmbat n trus letak tepon..haha..mesti dy sakit ati dengn aku..

tibai baju mana2 entah yang sangkut,suar plok men pakai ja,basahkn rambut sket,amek payung trus pakai kasut..tapi kat tempt kasut tuh aku berenti sat,eh nak pakai kasut ape nih..tarik kasut adidas,alamak kasut ni ada span.nti basah sush.trik kasut cnverse,alamak berikat plok tali,trus campak ke tepi.amek kasut sarung cnvrse lagi 1 and kuar rumah..

alamak wallet trtinggl..demm kne balik umah jap amek..pastu lari gi tempat basikal,trus kayuh basikal laju2 sambil pegng payung sbb hujan gelap giler..

nak pegi u aku,aku kne naik 1 bukit taw..tinggi gak la bukit tuh..bese aku naik bukit tuh trun n pimpin beskal aku sebab kalo kayuh penat giler bila dah sampi atas..

tapi arini aku mntap..korang bayangkan aku naik bukit tuh dengan tangan kiri pegng handle basikal,tangan kanan pegng payung,dalam hujan lebat,naik bukit tu dengan gear 3..ye aku tak tipu naik pakai gear 3.sebab tngan kanan dah pegng payung kn,camne nak tukar gear.hak3..

sampai bngunan kelas,kelas autocad aku tuh kat tingkat 4 plok..aduyai tol la..

tapi aku sampai kelas dulu daripada si naim tuh sebab dy tersalah kelas..haha..rasa bersalah plok aku..huhu..

side note:balik rumah gelak sendiri tengok kasut yang aku campak tadi..hehe


No comments: