Tuesday, October 13, 2009

semester ke 4


lama nyer aku tak update blog nih..korang pekabo?makin naik tak badan dah 3 minggu raya?hak3..

alhamdulillah,dah 3 minggu start kelas dah sem ini..kelas pun dah daftar..

ni adlah jadual aku tuk sem nih..


walaupun tak bape nampak gambar tuh,tapi tula jadual aku sem nih..

padat,mantap,dan sendat..sem ni memang sem yang paling tough tuk bebudak mechanical engineering kat yamaguchi university nih..sem ni aku amek 14 subjek.29 credit hour,25 daripada nyer adalah subjek wajib.subjek yang agak susah+banyak essemen plok tuh..peh ari2 aku berkejar2 nak buat essemen yang berlmbak2.diri aku pun dah tak terurus nih..

so maybe aku memang tak berapa nak update blog ni tuk sem nih..tapi aku akan still baca blog korang ari2..hihi..bukan ape,aku memang betul2 tak sempat nak taip.kelas ari2 kecuali selasa strt 840am,pastu sekarang ni kan dah masuk musim luruh,pukul 5 pm tuh dah gelap dah..pegi pagi2 pegi kelas,balik dah malam..sejuk plok tuh..sabar2..huhu

doakan aku berjaya dengan cemerlang yer kalian..

side note:pagi petang siang malam ngadap buku~


2 comments:

Shafa Adam said...

same ngn aku.tekanan2~

xAmU said...

xpe paw,kita boleh!!
1st time ak cakap sesuatu yang mnggalakkn kat ko..hehe