Saturday, October 31, 2009

kemeja

sekarang musim luruh ye kengkawan..so tak perlu pakai lagi sweater yang tebal2 or ngada nak tunjuk badn kebal pakai t-shirt sehelai je macam time musim panas dlu..tambh2 lagi org yang selim menyelim cam aku nih..

sekrang nih xdela panas,xdela sejuk sangat,just nice la bak orang kampung aku kata..

so bese aku pegi kelas pakai kemeja ja..malas nak pakai sweater..

so nak di jadikan citer,ada 1 ari tuh minggu lepas aku gi kelas pakai kemeja..sekali ada sorang budak pakai kemeja dengan aku gak,sama kaler,sama bentuk,aku rasa brand pun sama..bersegan giler aku.aku rasa cam ada je budak jepun yang senyum2 kat aku..

pastu ape lagi,rehat tghari tuh,aku gi umah si naim(umah dy dekat dengan u),trus pinjam kmeja dy..gilos strggle aku...kmeja rejyuk gilos pun sanggup tu pakai..kalo x terpksa,jangan harap aku nak pakai baju2 renyuk nih..

cis ko,jangan lah pakai kmeja tuh time aku pakai..pasni kita deal yer sebelum datang kelas..padahal x pernah bertego pun..hak3..

side note:semalam tak bertego langsung dengan budak japan kisah mnggu lepas..huh,menyampah!

No comments: