Sunday, June 28, 2009

transformers 2

rini aku ber baito(part time)..pastu mlm tadi aku gi tengok transformer 2..aku dok geram sume member aku asek buat status ym ngan facebook kata citer tu sedp,malam tadi aku gi lah fuji grand tu tengok sat cter tuh camne kn..
#sempoi sugguh tiket wayang jepun nih..

tapi memang mantap giler wei citer nih.x sia2 lah tahan kencing sebab xnak terlepas aksi2 menarik cter nih.haha..jom layan trailer citer ni sat..






ha,memang best lah..sape2 yang x tengok lagi jemput2 g wayang tengok..memang terbaik dari ladang lah cter nih..hehe..aku bg 5 bintang full cter nih..ayuh bersama ke wayang~

2 comments:

Suraya I. said...

ouh encik asnizam,
andakah makhluk dr fukuoka yg dtg ke blog sy?
sungguh x sopan dtg blog x bg salam ye..
haha.neway tumpang lalu~

xAmU said...

haha..kantoi la plok..
ni ko lalu x bg salam,kira kita fair la..hehe..