Sunday, June 14, 2009

mail box

rini ari ahad..esok sudah mau isnin..waaaa,xmau ari isnin,x mau ari sekolah..xnak sekolah balik msia tanam jagung la wei...hak3..

aku sebenrnye tgh bertensen sebb esok aku ada exam 常微分積分、bnyk la benda2 yg kne beza2 n kamir2 nih..haish,xbape minat tol aku matematik nih,tengah da@at kira sume minat lah,time asyik xdpt je jadi x minat lah..tula,sapa suh ang amek engineering..dush3...xpe2,kne minat gak la..kamon bebeh..

sebenarnye nakk citer,mail box aku rini sayu giler,bukan pasai ape,rini kalo x slh aku ada 2 je mail masuk..cm 1st time je cenggini..hak3..entah ppe je itu pun nak citer..aku rasa member2 aku yang lain pun suma sama kot dengn aku,sedng berbizi dengnn exam dsb..

tepon ibu sudah,stdy sudh,sekarang kne mntk dari Allah plok..jom2 solat..ish apa nak jadi nih solat lambat..dush3!!

yosh,gambarou....

3 comments:

haquaariez said...
This comment has been removed by the author.
NoRitA said...

amboi comeynya blog..hehe..bgus2 maju2=p
-sorry terdelete comment..hehe

xAmU said...

kannnn..jeles r tuh..hahaha