Wednesday, June 17, 2009

810am

rini bebangun pagi ja,tengok jam dah pukul 810am.huihhh,terkjut beruk aku.nilah akibat kalo nak sangat habiskn mimpi aku tuh.aku x ingtlah mmpi ape,tapi best la sampai aku nak tggu habis.sengl ko zam,kan dah lmbat..hamek ko..

aku terus lompat trun dari katil(tipu oke,trun pelan2 ja),g bilik air..mndi pun ekspress,siap x sempat nk tggu air panas kuar tuh,dah aku mndi air sejuk je.kan skg ni ak dh rasa x sedp badan je..hehe..nasib baik aku dah kemas buku siap2 dlu mlm tadi sebelum ak tido..terbaiklah aku,terbaik dari ladang..haha..

sebenr nye tu bukan lah main citer aku.main story aku ialah aku tiap ari rabu memng x boleh bangun lamabat sebab lecturer aku tuh yang ajar aku pepagi buta nih strict giler pasal kehadiran.

mula2 pas start kelas dia akan bagi kertas camni:


maksud dari yang atas:
*number
*55
*apply physics 1
*mechanical department heisei 21
*kad kehadiran kali kedua
*nombor kod kot(xtaw aku nmbr ape)


pastu nanti dia akan edarkan plok kertas yang ada nmbr tuk di tulis nama.macam nmbor aku tu kan 55 kan,aku kene tulis kat tempat nmbor 55,so sesape yang datang lambat n x dapat kertas tuh,xdapatlh nak tulis kat kertas tuh,n secara rasmi nya di kira x hadir lah kelas tuh..huishhh..

pastu kn kalo ada budak kuar g toilet ke,kalo dlm masa 5mnit lebih kurang x balik2,dia akan kuar cari ko..memang strict x hingat la lecturer aku nih..

pastu kan,eh bape banyak kali la nk gune pastu wei..ermm,tukar lah jadi selepas itu..selepas itu kan masa sebelum balik,kertas yang cm gambar kat atas tuh kene pulang kn sebab dy nak cek balik betul ke x.kalo org yang punye nmbr tuh xde kat tempat dia,n dy cari x jumpe2 gak,di kira x datang gak.so bila dah dudk tempat tuh,n dah dapat nmbr kat ctu,ko xboleh la nk tukar tempat dudk sampai la hbis...perghhhhh...

amacam?strict x orang jepun?hak3..nak rasa x?meh ler datang belajar or kje kat japan nih..mari2..jemput2 tambah nasi..japan yokoso~~

*heisei 21 tu cam tahun 2009 la

2 comments:

eiza in the house.. said...

alamak strict banget sih..dulukan masa kat kolej kan ..lecturer kita yg suka masuk lmbt tau..sbb ape kan..sbb bebudak dlm kelas kita pun malas bgun pagi..lemau sungguh..cmapk dia org kat sna mesti jd rajin banget..hehe

xAmU said...

best nyer..jeles..dulu masa kat um blajar bahasa pun memang lecturer orang jepun gak,yang lecturr melayu pun dah macam jepun,xpernah lah merasa nak lambat2 g kelas..jeles2..hehe..
ha tula,campak dy ke sini..baru merasa..huhu