Sunday, September 27, 2009

selamat hari raya

aku sudah sampai ke bumi jepun nih pukul 0726 and sampai ke umah aku around 2pm la..

walaupun dah raya ke 7,aku nak ucapkan selamat hari raya maap zahir batin kat sumerrrr orang yang baca blog nih,yang aku dok komen kat blog dy,kalo2 ad terkasar bahasa ke,tersinggung sana sini,aku mintak ampun maap dari hjung kasut aku sampai hjung jambul rambut aku oke..ada masa mai lah datang beraya kat umh aku nih..huhu..

aku gak berpenat r sekarang nih,nanti lah aku update lagi yer..

ni lagu nih tuk korang sumer..



side note:hati dan mood masih tertinggal di malaysia..

2 comments:

TuYa said...

salam dik..
selamat hari raya aidilfitri..
maaf kalau ade terkasar bahasa,terlebih kata..

rutin idup perlu diteruskan..
selamat study semula..dah dekat sebulan dok kg kan?
selamat study..

xAmU said...

sama lah kak..selamat ari raya gak,maap zahir batin yer..
tu yg pyh tuh nak strt stdy balik lepas cuti pnjg..hihi..
gambarimasu~