Tuesday, September 15, 2009

orang kata kl

alhamdulillah posa dah masuk yang ke minggu last,walhal aku tahun ni posa tak penuh lagi.ish tak posa penuh tak boleh raya kn?kn?xde2,tak kira,aku nak raya jugak..hehe..raya 2 tahun punye bahagian wei..serius tiap kali dengar lagu raya aku rasa sayu..sebab nya aku mesti teringat peristiwa beraya kat kelas sambil mngadap subjek yang aku tak paham sambil teringatkn kuih raya yang mak aku buat plus baju melayu kaler gold yang sampai sekarang aku masih tak pakai lagi..huhu..best woo beraya kat msia..hehe..

minggu lepas strt 090909(lawa tarikh beb) sampai la 13hb 09 tu aku turun kl..tapi dalam keadaan demam,batuk,aku main redah je pegi.yela,kalo aku tak gi masa tuh,aku dah tak sempat dah nak pegi kl..dah tak pasal2 ke sana sini aku pakai face mask..aku dok lepak kat hostel member aku yang tengah amek dentistry kat um skg nih.aku sekelas dengan dia dari darjah 2 sampai lah aku kat ambang asuhan jepun um..lama tu wei bersama..kalo kapel nih cnfrm dah banyak hadiah anniversary kitorang..huhu..

aku sempat jugak lah gi berjalan2 bnyk tempat sepnjg tempoh tuh.banyak dah berubah kl smnjak aku tinggalkan kl 2 tahun lepas..jalan kat stesen lrt universiti tu dah makin lawa..pudu pun dah makin lawa and bnyak polis,security guard yg jaga..so rasa selamat lebih sket r..syabas malaysia..hihi..

sepnjang tempoh tu gak,bnyak giler jamuan,reunion,budak belnja yang aku dapat gi..murah rezeki alhamdulillah..bayang kanlah aku kuar umah pukul 9 pagi,balik umah lagi pukul 2 pagi malam tuh..giler bizi aku..walaupun penat,tapi aku rasa sonok giler dapat jupe2 mmber2 lama..dah bnyak berubah dah muka dyrang..ada yang dah tunang,ada yang dah nak kawin,yang dah dapat anak pun ada..uushhh,jeles aku cmni..hak3..ibu aku cakap kalo nak kawin kne mozekkn rumah ibu aku dlu..so maybe lambat sket la kot turn ak plok..sabar2..

kepada member2 yang aku tak sempat nak jumpe,kepada kak jiejah,kepada sume lah yang aku tak sempat nak jumpe sepnjg aku turun kl ritu,aku mintak maap sesangat..keadaan kesihatan aku tak bape mngizin kan lah.masa plok mencemburui aku punye jadual..ibu aku suh balik awal sebab dy suh tolong kemas rumah..yela,rumah aku kan baru pas renovate..dah macam tongkang karam dah rumah aku masa tuh..sekrang dah line clear dh..tinggal cat je lagi..ada masa lain kali kita jumpe oke..ceh macam ramai sangat je nak jumpe aku..huhu..

kesimpulannya,best giler wei kl..best giler dok msia..terima kasih malaysia..seyes tak tipu..

side note:aku nak ucapkan terima kasih bebnyk kat hilman yang aku tumpang bilik ritu,and kepada amat n ama yang sudi jadi pemnadu pelncong aku(walhal dyrg tak baca blog aku pun).thanks to all..

3 comments:

eiza in the house.. said...

nie dah sehat blum nie?..sempat lagi jalan2 cr angin ke KL ekk..pesal tak ajak weii..hehe

Izza - Jiejah said...

hhuhuhu tadak rezeki nak banjer & nak bg duit raya lalalalala jimat!!!!


dasarrrrrrrrrrr ..hehehe

xAmU said...

eiza:
akak x sound awl2 suh ajak..
kalo x bleh pegi shoppg kat jalan tar..haha

jiejah:
adushhh..rugi tol nih..
tgguh thun depn la kak yer..hehe