Thursday, September 3, 2009

demam panas

1)aku baru baik demam panas+batuk+selsema+gastrik dari ari sabtu lepas.masuk arinni dah masuk ari ke 6 dh.paling sempoi aku telupe yang aku sekrang nih ad sakit gastrik..so semalam aku gi klinik pegi cek demam ja.rini aku pegi lagi tuk cek gastrik plok..dah glemer dah aku kat akak2 nurse cantik jelita tuh..

2)aku demam masa mak aku tengah masak munjung ketupat.hilang 1 nikmat raya aku sebab tak dapat makan sambal kacang mak aku buat puas2..

3)gambar salam perantau aku dah kuar kat utusan rini.terus baik demam aku..

4)dah semnggu tak pegi bazar.ada hikmah nyer..jimat sket duit aku..huhuhu..

2 comments:

eiza in the house.. said...

salam dik ..ko pun demam yerk..kesian ko..hope cepat sembuh yerkk...

xAmU said...

dah baik dah alhamdulillah..
tinggal batuk ja lgi dengan urat bengkak..aduyai penangan air bazar..hehe