Tuesday, May 19, 2009

exam punye penyakit

aku perasan sindrom2 yang akan melanda aku tiap kali nak exam:

1)baju and umah akan tersusun rapi
=sebab tiap kali tensen pegi susn n kemas baju n umah.

2)blog sentiasa berupdate
=aku pun x taw nape,tapi tiap kali nak exam,bnyk je idea nk di taip kat blog nih..dpat hidayah kot..hehe..

3)kuat giler makan
=korang percaya x aku akan makan sarapan,pastu kat kelas nnti beli roti lagi,balik tgh ari makan bentou(makanan yang dah disiap di bungkus,beli n tggl makan),petang mkan jajan,malam makan malam..sebelum tido makan makann sampingan lagi..tapi pelik berat aku x naik2 juagk..tolong wei bagi cdgn nak beratkan badan..

ni nak citer sket,masa aku kecik2,gi rombongan,pastu berenti kat R&R kat mana entah,ada mesin tuh boleh ukur berat,tinggi,n kira BMI sekali.member2 aku sume timbang lepas cantek je.tapi sampai part aku,mesin tu boleh cakap kuat2,ANDA KURANG BERAT.malu giler weiii aku..sume member aku cabut lari,orang sekeliling aku dah gelak2 tengok2 aku terkulat2 blushing2 tersipu2 kemerah2an..tula pengalaman paling memalukn aku kat highway..hehe..

4)kuat senam
=aku memang suka jogging.tapi bese aku jog dlm 3x je smnggu.tapi time exam,aku rasa cam aku nk jog ari2.

5)kurang tido
=kat cni korang jgan salah sangka yer.kurang tido sebab aku g tengok tv,makan la,ada je bnda nak di buat,time ni lah bnyk ghiler idea nak buat macam2,nak gi bnyk2 tempat..wahuuu..

so boleh di simpulkan aku ni tiap kali nak exam,bukan makin dekat dengan buku,makin menjauhi buku jadi nye..aduyaiii..

No comments: