Monday, May 18, 2009

berita

mnggu ni aku ad 2 brita,,jeng jeng jeng..


strt brita best dlu r..leps type post yang sblum ni,aku kuar,trus gi tukar i phone..haha..hasil pemeningan selma smnggu,skg aku dah pakai i phone..alhamdulillah..bermkna bertmbh lah perbelnjaan aku setiap bulan.makin krus lah aku nnti nih(ceh,boleh ke krus).rsa cm nak mntk duit lebih je dr jpa..hehe..

*aku punyer yang nmbor 1 dari kiri..

berita x bape best plok,aku bizi giler mnggu nih sebab aku ad exam kikai rikigaku 1(機械力学1)campur dengan kadai2(課題)yang bertimbun2.sampaikn i phone aku tuh x terusik pun.cume smpat buat ringtone je,sempoi sunggh aku..hak3..

subjek kiriki nih aku x bape paham sebenrnye..doakn aku mudah jawab oke kawan2 sekalian..

pastu mnggu depan n depan stret plok ada mid term exam..peh,mmg bz giler..stress tu dah cnfrm..aduyai..

makna:

1)機械力学1=applied mechanical mechanic 1

2)課題:report

2 comments:

eiza in the house.. said...

salam kenal..sy jd followe awak yer..awak stdy bahasa jepun ker?

xAmU said...

hehe..
ada ke mntk izin nk jd follower..sya ok jer..
haah..