Friday, May 8, 2009

aduyai sambal sotong

rini ari jumaat.kelas aku dari pkul 840am sampai 715pm.aku memang berpenat giler oke di ari jumaat yang mulia..

tapi rini aku ponteng kelas hjung sekali tuh sebab nak makan SAMBAL SOTONG..hahaha..tah pape je alasan nak ponteng.sepnjg kat kelas aku dah dok terbayang je smbal sotong tuh.sotong besar2 wei,sedap tuh bila di gigit.huhu..kelas 2nd last habis je,aku terus laju2 g amek basikal n pecut sampai rumah.

sekali smpai rumah je,bila buka pintu,jeng jeng jeng..aku terbau sesuatu yang kurang enak.bila tengok smbal sotong aku dah berbuih dah.dah basi la senagng citer..aduyaiii,kecewa wei akuuu...
panasss je ati aku masa kemas dapur aku tuh tadi..dah ad serangga tuh,busuk lagi,nk kne buang lagi sampah tuh..merah membara semngat waja tol la..

tapi memang slh aku la.sepatut nye aku masukkn kat peti ais,maklum lah sekarang dh panas sket..hingat musim sejuk lagi ka cik abang oi..

last2 makan udon(macam megi segera la lebih kurang) je...

pemontengan yang sia2..tula sape suh ponteng,hamek padan muka hang..

No comments: