Thursday, May 7, 2009

dia yang bernama rido


dia janji nak amek aku kat airport bulan 8 nih..

dia janji nak temankan aku jalan2 n shopping2 kat mid bila aku balik msia nnti..

dia kirim aku kasut onitsuka and kasut adidas..

dia ym aku kali terakhir smbil buat keje Autocad dia..

dia duduk sebelah aku masa kat sekolah sains johor dulu..

dia selalu tunjukkan aku ape yag aku x pahm..

dia selalu outing sama2 dengan aku..

dia selalu temankan aku study kat kelas ms nak spm dlu x kira ahad sekalipun..

dia pernah tido kat umah aku masa nak amek result spm..

TAPI....

dia dah sekarang dah xde..

dia kene jangkitan kat paru2 sebab tertelan air kencing tikus masa tengah berkelah..

dia dah g selama-lamanyer..

dia pergi dengan tiba2..

dia pergi tanpa kembali..

al-fatihah untuk arwah ezrin ridha bin samson(1988-2009)

my bestfriend ever..

4 comments:

NoRitA said...

al fatihah..moga rohnya sentiasa dicucuri rahmat..amin

Izza - Jiejah said...

Al Fatihah :(

Anonymous said...

dea laa yg aku n izz slalu kacaw kalaw kitorang x kacaw kaw or wa'a.
may the memories of him remain forever with us ijam.

xAmU said...

sedih wei kalo tetiba teringt dia..
masih x percya lagi smpai skg nih..