Tuesday, December 21, 2010

FOXS sajoha

tadi 1st time aku hidupkn chat kat fb
tetiba aku rasa glemer la plop ramai orang tego
hahaha

salah sorang nye cikgu kelas aku dlu,cikgu halim
tanya kabar pung pang pung pang,
tak sedar dah 5 tahun dah tinggalakn sekolah




di sini aku belajar berdiri
di sini aku belajar erti kehidupan
di sini aku belajar erti berdikari
di sini aku belajar erti sahabat
di sini mngejar ilmu dunia akhirat

oo my gosh
lawak giler muka dulu2
muka pegi skolah nak main buaian ajer
rindula plop my bed,dorm,friends ,teachers
FOXS (Fellowship Of Excellent Students)
SAJOHA (Science Johore Alumni)
oouhhh tuhan~~

**tolong jangan cakap muka aku babyface,nnti aku tersipu sipu..hohoho

4 comments:

KacaMataSisi said...

baby face gila cam harun salim bachik. sumpah. nak sainnnnnnnnn~

aiex sepet said...

zam..aku ade bukti yang menunjukkan tekak ko berkedut~ haha

fatin azhana said...

ok. tang tulisan merah tu ak mcm PFFFFFF~

xAmU said...

@awek labi
hahaha..ni nganjing ke hape?nnti aku kem sainnn kat labi..

@labi
tekak aku taf oke..sila jgn jeles..

@jenna
PFFFF tuh ap?the truth ka?haha