Wednesday, December 29, 2010

alhamdulillah

i supposed to write this a week ago
tapi tak ape lah
kesyukuran bukan dalam 1 tempoh yang terhad

alhamdulillah
pada tarikh keramat 21hb 12 2012
7 cop keramat dah berbaris rapi
seperti gambar di atas
itu menandakan
aku dah habis sume jikken (experiment lab) aku
alhamdulillah

mudah2an aku takde sangkut paper untuk naik final year
plizz doakn untuk aku yere para penonton sekalian
alhamdulillah

oh yer rini besday adik aku yang bongsu
zati,happy besday
smoga mmbesar dengan jaya nyer
ingat lagi ko lahir
pagi tuh aku amek result PMR
petang tuh masa aku tengah main layang2 ko lahir menjenguk bumi
aku tetap sayang ko
may Allah bless u olwez
be a good gurl yer
^^

4 comments:

siti said...

sugeee...omedetop gozaimasu.

xAmU said...

haha siti mana la nih yer;p

siti said...

siti melaka.hahahah

xAmU said...

ak dh agk dh tengok word sugeee tuh..haha