Monday, December 27, 2010

tahniah harimau malaya


nak di jadikan cerita
semalam aku dan labi mmbuat mjlis makan2
tiada besar2an
tiada nasi ayam mahu pun nasi tomato

yang ada hanya lah kari kambing
kari ayam
sambal belacan
acar
kropok ikan

selepas kenyang melantak nasik,kami pun mengadap pc
tujuan tak lain tak bukan nak mnyokong ngara sendiri

separuh masa pertama hmpa

separuh masa kedua,game brenti 10 mnit
konon2 nyer sebab ada laser
serius aku bajet laser orang nak tembak
berharap jugak lah aku nak tengok aksi2 macam dalam filem org putih
rupe2 nyer cume laser nak kabur kan mata goal keeper
lepas laser,bermula lah aksi gol mngegol

gol pertama:
rumah aku bergegar budak2 ni jerit goooolllll!

gol kedua:
semua berpeluk2kan
[bajet kandou (terharu)]

gol ketiga:
semua mengharapkan ada 2 gol lagi

tahniah harimau malaya
ganbatte di stadium gelora bung karno nanti
aummmmmm!
aummmmm!!!


**kejadah tergunting hidung sendiri malam2 buta sebegini.

4 comments:

KacaMataSisi said...

aku terpaku jap kat ayat 'berpelukan' sesama sdri tu. mesti kau peluk labi kan. wakakakka

aiex sepet said...

awat? marah ke? huahaha:D

KacaMataSisi said...

err tak marah aihh. geli jaa :D

xAmU said...

bese lah bdan budak chubby nih sedap sket plok2 nih..haha