Friday, March 18, 2011

baby stroller

hai penonton2
masih lagi dengan radiasi?
kalau takot kene radiasi,rajin2 mandi guna sabun
lpas kluar je balik trus mandi
serius aku tak tipu

nak taw brita terbaru?
junior2 aku yang di jadual kan smpai minggu depn di postphone ke bulan 4 entah bila
haiyokkk junior2 ku sekalian
JPA nak bg fly ke tak tuh?
hak3

tappi tadi dengar cter benda alah nuclear disaster tuh dah di naikkn ke level 5
aku dah rsa bahaya nih
haiyokkkkk

oke kita buang topik nuklear,kita masuk topik ari ini
topik kita ialah
baby stroller
maklumlah bnyak bual dengan golongan bapak2 skrang nih

seriusly aku lately suka tengok gambar baby stroller
kala bole nak yang biasa2 je cam yang bawah nih

kalau ada rezki anak lebih ingt nak beli yang kat bawah nih

kalau nak senang bawa anak jalan petang2,kita beli yang bawah nih


kalau nak yang lagi futuristik kasi anak rsa dtg dri msa depan
ingt nak beli yang bawah nih


kalau nak rasa hardcore siket, jom bawa stroller macam kat bawah nih

ha,
ni nak habaq sket nih
salah satu impian hidup aku
nak bawak anak2 main2 kat disneyland
sebab tuh aku sampai sekrang tak pernah jejak kat disneyland tokyo
harap2 ada rezeki duduk japang smpai beranak pinak
aminnnnnnn

**jeles wei tengok gambar member2 yang dh kawen dah bole pegang2 haha


10 comments:

Anonymous said...

sabar la ye.
sapa yg xnak kawen cepat kan.

xAmU said...

iyer iyer
btw ni sape?
aku rse dh 2 kali ak tnya anon sape,tp xd jwpn.lg best kalo letak nama kot yer next time:)

KacaMataSisi said...

wakakkakaka ayat last tak bleh blah weh. nak menangis aku gelak. T___T

xAmU said...

haha jiwa lelaki dewasa moden:p

KacaMataSisi said...

geli pulak aku kan * pengsan *

fauzi said...

"harap2 ada rezeki duduk japang smpai beranak pinak"

amin..
tp camne plan kter taun dpn ? hehe

aiex sepet said...

sabar la......bak kata mat jang..hahaha

xAmU said...

aenn:
ni sume berkat tunjuk ajar labi si gemoxx haha

xAmU said...

puji:
plan kita harus lah di buat ketika aku pulang ke tanah air beb haha

xAmU said...

@labi
enggak bole sabarrr donggg..carta joyfull ritu bermain2 dalam kepala haha