Thursday, April 8, 2010

eh dh 3rd year dah

bangun2 pagi housemate aku yang boleh di anggap mak kat rumah aku nih buat donut..nyum3x..tercapai keinginan aku nak makan kuih dah 3 ari..hihi..

esok kelas akan bermula.alhamdulillah segala puji buatNYA kerana insyaALLAH esok officially aku akan jadi budak 3rd year.hoihhh,dh 3rd year dah..rasa macam baru semalam jer lambai2 family pakai blazer jpa segala bagai 2 tahun lepas..

so aku nak ucap kan lah terima kasih banyak2 kat semua yang banyak menyokong aku sama ada secara langsung ataupun yang sembunyi2 je sejak dahulu kala..terima kasih yer korang..

3rd year ape yang best?weh cuak giler wei aku..selaku budak mechy kat yamaguchi university nih,3rd year ni la ada 1 benda yang paling di takuti segala jenis budak tak kira sama ada jepang,malaysia,mahupun manusia berbangsa mix seprti aku iaitu jikken(experiment).

report untuk experiment tuh,kalau nak submit,bukan jenis yang anto letak depan bilik lecturer pastu lari jauh2 tuggu dia bagi balik kat ko suruh betul kan..

style faculty aku nih,ko kne submit depan dia,pastu start la dia soal ko pasal experiment yang ko buat tuh..kalo ko dapat jawab semua sekali dengan jaya nyer,dia senyum la main tepuk2 bahu siket(tipu)..

masalah yang akan timbul bila ko tak dapat nak jawab or explain ape kebenda yang ko dok tulis berjela2 cecah lantai kat repot tuh.memang confirm kne la "sikit" kan dengan lecturer tuh..fuhhhh cuakkkk weh...

repot pulok bukan nipis macam repot ko masa spm dulu beb..ada yang cecah 60 70 helai tuhhh..bakal tido sejam dua je nih 1 ari..

welcome to the real world of university yer encik asnizam~~

5 comments:

Izza - Jiejah said...

x per dek , bersusah² dahulu,
karang kalau dah keje & pegang duit berkepuk² ..sure lupa penat lelah masa belajar ni hehehe

xAmU said...

nti dh keje kene bagi kat anak bini plok duit kepuk2 tuh..hehe..

tu la,bersush2 dulu kn..hihi

Unknown said...

mak aii pandainya housemate wat donut..akak yg dah beranak pinak ni pun tak reti2 lagi nak buat donut bulat2 cantik2

xAmU said...

hehe..tataw la kak.dy kata dy main buat jer pagi2 sebab dy teringin..hehe

Dick0369 said...
This comment has been removed by a blog administrator.