Monday, November 23, 2009

tetiba hiroshima





budak u aku suke buat kje giler..ye x tipu..termasuklah aku sekali ekceli..tapi ekceli aku suka buat keje giler camni..tapi nnti mesti member aku yang dok kat tempat tuh majok dengan aku sebab x bgtaw pun dtang..huhu..

mnggu ni jepang 3renkyu(cuti 3 ari berturut).tapi aku xtaw lah cuti ari ni cuti ape,tapi aku main tibai ja..

jumaat malam sabtuh lepas,dalam pukul 10 lebih lepas balik makan dok ngadap laptop nak tggu nur kasih kuar,tetiba ad cdgn nak pi hiroshima..bincang2 sket x sampai 5 mnit,calling2 sket,trus pi..ha,kan gilos tuh..ingt hiroshima tuh dekat ka..jauh wooo..beratus kilometer tuh..

wlaupun ad prob2 sket,card etc+navi kete x leh gune la(rupenya kete odyysey punye tempat cucuk rokok tuh mmg rosak),tapi perjlnn sume selamat alhamdulillah..bertolak dalam pukul 1130pm,kol 1 lebih dekat pukul 2 pagi tuh sampai lah kat hiroshima memorial park tuh..sepnjang perjalann tuh terpaksa lah berbual mngumpat segala bagai sebab radio rosak..ada ke terpaksa mngumpat?

senang cter,kita lyn gmbar jela..aku xdok masa nak taip pnjg2 nih.. bz2..huk3

yang trkuar tuh bukan boxer oke,tuh baju tshirt ak oke..x larat aku nak sexy sejuk2..

kalo pi siang jagan harap dapat amek gmbr camni..orang ramai gilos..


sumer gambar skema je..ekceli kat cni gelap giler dah..tapi nasib baik pakai kmera dlsr si amer tuh,gambar mantop gak r.kalo pakai kmera cikai hmba,alamat amek gambar ala2 mamat negro jela sumer..lagpon sumer ksejukan tuh sebab suhu 8c je time tuh..gilos..

pastu balik tuh pi umah SD makan nasi kerabu dy memasak dalam keadaa mamai..hehe..btw tq a lot..sedap^_^..kepada sara kalo dy baca la kan,tapi aku rasa dy x baca,kami ad tinggal sket "buah tangan" kat umah ko..hik3..

side note:nasib baik mggu depan skoler masuk..minus 10000yen mode~

2 comments:

Shafa Adam said...

having fun is gud:)

xAmU said...

so lets have fun..hak3