Monday, April 13, 2009

permulaan

aku dah lama nak tukar blog ni jadi bm balik..malas nak pkir bnda tu dlm bi time nk type..hehe..

aku 9hb 4 ritu dh strt kelas.peh,alhamdulillah subjek 工業数理 tu aku lulus..alhamdulillah..pastu gi beli buku r,beli alat2 sume,hbis r gak dekat ¥10000 lebih..xpe,mak aku pesan untuk belajar jangan kedekut.sebab tu aku pun beli dekstop baru hrga sume sekali dekat ¥70000 gak r..haha..sori r ibu nasihat ibu di salah guna kn..aku plok dh beli baru bagitaw mak aku sebb kalo x nnti ibu aku tuh bising..papepun aku syng mak aku lebih dari orang2 lain..cayalah ibu aku..hehe..

oh yer,aku dh strt kelas smnggu dh.ok r,cuma bab nak naik bukit tuh naik basikal tu la yang aku letih sket.tu yang aku dok jogg je tiap2 petang nak naikkn stamina r konon..haha..pdahal sbb perut ak dh naik sket..x hensem r aku nak pki baju fit2..lgpun dh nak musim panas nih,mesti r nk gayakn baju2 t shrt aku 1 almari besar tuh..haha..dok beli jer,pakai nyer x..kang x psl2 dh pnuh almari aku tuh dgn baju jer..hak3..

aku ada bnyak benda r nk cter..tapi nnti r tggu dekstop ak sampai yer..tgguuuuu...

No comments: