Sunday, April 19, 2009

sang 23

yeay,strt rini ak dah gune desktop aku yang baru sampai..monitor sampai mnggu lepas,cpu sampai jumaat lepas..pastu sabtu semlm ni ak dok install software2 dgn kawan aku(naim) n senior aku(wan)..pehhh,sonok wei..

aku namakn dia sang 23 sbb monitor dy 23 inci..hahaha..tah pape tah..xpe,aku mmg suka bg nama barang2 aku..pasni aku nk citer plok pasal mngkuk ajaib,cawan kesukaan,bnyk gk r barang2 aku yang aku nak citer..hehe..

alhamdulillah ada rezeki lebih bulan nih aku boleh beli desktop..bukan ape,sbnrnya aku risau dengan laptop aku tuh..time natsu(musim panas),dia dok bau hangit jer.takut terbakar r plok..aku sayang laptop aku tuh sebab bapak aku yang belikan..bapak aku kje siang malam sebab nak belikn aku laptop tuh..tadi aku tepon ayah aku,ayah aku masih demam lagi.dah semnggu dh.mnggu lepas aku tepon demam gak...semoga cepat sihat ayah..
*sila tumpukan pada laptop,bukan perkakas di sekeliling nya..


sebut psal bapak aku nih,aku mesti cam sebak terharu sket..

benti jap..sebakkkkk mud..
-------------------------------------------------------------------------------------------------

ok sambung balik..hehe..

aku beli ni guna duit claim umah+claim medical sakit gunpatsu dlu+duit kerajaan jepun bagi..saje nak wat kinen(kenagan) di msa hdapan..huhu..

ha,ni la sang 23 aku..jeng..jeng..jeng..



No comments: