Tuesday, January 18, 2011

gua panasss

arini gua panas
tak mngkin sebab suhu panas
sebab sekrang tengah musim salju
hati gua panas derrr

gua tido awal semlam
al maklum lah letih giler kot semalam
pkul 1 dah tido beb

pkul 630 alarm gua bising
suruh bangun subuh
aku bangun mamai2 pi kejut SD
tengah2 berselimut nak tggu badan panas sket
gua terlelap balik
bangun2 dah kol 730
demmmmm!!
terlpeas subuh
again
(T.T)
*sigh*

sambil2 tensen terlpeas subuh
gua terlelap lagi
kali nih bila buka mata
jam dah pkul 1135
demmmmm!!
gua terlepas kelas kakuritsu
dah la kelas tuh ad test sket tiap kali lepas kelas
test mark tuh ada sumbang r dlm total mark nnti
demmm!!

serius gua maki iphone gua rini
semnejak update software ritu dy cam bengong
kekadang takde line
kekadang itu kekadang ini

ke nak kene tukar ke iphone nih




ko buat hal lagi iphone
serius aku tukar ko nnti
baik jangan nakal2
ni 1st warning okke!

**lagi 2 minggu start final exam



3 comments:

aiex sepet said...

amek la jam aku nih ha.....kasi gegar rumah lepas neh.hak3

Suraya I. said...

gune nokia je. sonang!

xAmU said...

@labi
mlm ni kompem ak hamek..tensen gua 1ari

@suraya
erkkk.mne nak cri nokia kat cni?huhu